Wat anderen zeggen

Over mijn interim-opdracht als adviseur klantcommunicatie bij Nationale-Nederlanden:

‘Ik heb de samenwerking met Kristel als zeer prettig ervaren. Ze is een betrokken specialist die zich snel thuis voelt in een nieuwe werkomgeving. Kristel was vanaf de eerste dag onderdeel van het team en heeft mooie resultaten neergezet. Ik zou haar zo weer inschakelen!’

— Esther van Wijngaarden, Manager Product & Klantservice

Over mijn training klantgericht bellen aan de klantenservice van Allianz Global Assistance

‘Het is echt een plezier om met Kristel samen te werken! Ze luistert heel goed naar de wensen en behoeften. En past deze ook aan als blijkt dat dat nodig is. Ze is altijd positief en beschikt over veel geduld en humor (want het was af en toe best een uitdaging om meerdere redenen).

Echt heel erg blij met het resultaat van de trainingen die Kristel voor ons gegeven heeft, heel erg bedankt voor de fijne samenwerking!’

— M`artine Brouwer, coördinator Automotive Assistance

Over mijn interim-opdracht als adviseur klantcommunicatie bij Allianz Partners:

‘Als oud-collega kende ik Kristel al, dus toen wij een communicatie adviseur nodig hadden die snel up en running moest zijn, heb ik meteen contact gelegd toen ik zag dat zij beschikbaar was. Met relatief weinig inspanning van mijn kant, wisselende planningen in het project en de nodige IT-gerelateerde problemen hield Kristel het hoofd koel. Het resultaat mag er zijn. Een heel communicatie-traject richting klanten en distributiepartners over de migratie van bestaande klanten naar nieuwe producten en systemen in relatief korte tijd. Door de goede overdracht kunnen wij ook de losse eindjes nog zelf oppakken. Kristel, bedankt!’

— Richard van der Gulik, Productmanager